5 תשובות
כי אין למערכת מספיק משאבים לפתח אופציה שכזו
הוא לא שולח לאף אחד, אין את זה.
כן זה באסה שאין התראות כמו אינסטגרם כזה
בגלל שהאתר בעיקרון נועד לשאלות ותשובות
בנוסף, זה אתר, לא אפליקציה/רשת חברתית
ככה שמבחינת האתר זה לא רלוונטי
זו הסיבה שגם לא משפרים דברים במסרים
בגלל שהאתר נועד בעיקר לשאלות ותשובות ולא לפטפוטים
כן היה נחמד אם היה הגדרה כזאת, אני צריכה את זה