7 תשובות
אפשר לדווח לרווחה..
תדווח לרווחה בהצלחה מקווה שיסתדר לך❤
לפנות לרווחה
שואל השאלה:
איך עושים אתזה?
איך עושים אתזה?
שואל השאלה:
אני לא ממש נחשב ילד בסיכון אבל אני ממש סובל עם אימא שלי ובאלי מקום חדש פשוט
אני לא ממש נחשב ילד בסיכון אבל אני ממש סובל עם אימא שלי ובאלי מקום חדש פשוט
מתקשרים אלייהם ומקווים לטוב
שואל השאלה:
במצב שלי זה כבר עדיף.
במצב שלי זה כבר עדיף.
באותו הנושא: