7 תשובות
אפשר לדווח לרווחה..
תדווח לרווחה בהצלחה מקווה שיסתדר לך❤
לפנות לרווחה
שואל השאלה:
איך עושים אתזה?
שואל השאלה:
אני לא ממש נחשב ילד בסיכון אבל אני ממש סובל עם אימא שלי ובאלי מקום חדש פשוט
מתקשרים אלייהם ומקווים לטוב
שואל השאלה:
במצב שלי זה כבר עדיף.