8 תשובות
אם הוא הפסיק כי הוא לא רוצה אז כדאי שלא
אם סתם קרה שלא דיברתם שלחי הודעה
שואל השאלה:
את האמת שאין לי מושג מה קרה סתם הפסקנו לדבר
אנונימית
לא לחזור
שואל השאלה:
כן אבל מה אני יכולה להגיד? זה לא יהיה מביך ומוזר?
אנונימית
לשלוח הודעה
לשאול מה קורה
תשלחי הודעה תפתחי שיחה
לא לחזור
לא לחזור