8 תשובות
אם הוא הפסיק כי הוא לא רוצה אז כדאי שלא
אם סתם קרה שלא דיברתם שלחי הודעה
אם סתם קרה שלא דיברתם שלחי הודעה
שואל השאלה:
את האמת שאין לי מושג מה קרה סתם הפסקנו לדבר
את האמת שאין לי מושג מה קרה סתם הפסקנו לדבר
אנונימית
לא לחזור
שואל השאלה:
כן אבל מה אני יכולה להגיד? זה לא יהיה מביך ומוזר?
כן אבל מה אני יכולה להגיד? זה לא יהיה מביך ומוזר?
אנונימית
לשלוח הודעה
לשאול מה קורה
לשאול מה קורה
תשלחי הודעה תפתחי שיחה
לא לחזור
לא לחזור
באותו הנושא: