9 תשובות
איזה ביצה יש לך? m or l?
שואל השאלה:
l
אנונימית
https://mobile.mako.co.il/food-recipes/recipes_column-cakes/recipe-4500d2c534f2b71027.htm
תשתמשי בשמן במקום בחמאה
הביצה של l אמורה להספיק אם לא אז תשתמשי בשמן
בהצלחה ובתיאבון;)
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית
שואל השאלה:
רשום שצריך חמאה ואין לי
אנונימית
תוסיפי שמן במקום
https://www.foodisgood.co.il/recipe/simple-chocolate-chip-cookies/
שואל השאלה:
ואיי תודה רבה תיזכי למצוות
אנונימית
תיזכי לאכול עוגיות טעימות;)