6 תשובות
קורה כל הזמן
אולי היא הפוכה פשוט
כן קורה שהיא משחקת עם עצמה
אם זה מציק - רצוי להוציא
שימי טיפות עיניים או הילוקומוד מה שיש לך
זה יעזור , אין צורך להוריד עדשות אלא אם כואב העיניים או עומד להיגמר מספר השעות שאפשר לשים אותם.. לפעמים העיניים יבשות ואת יכולה גם בעדינות לסדר את העדשות עם העין סגורה
זה יעזור , אין צורך להוריד עדשות אלא אם כואב העיניים או עומד להיגמר מספר השעות שאפשר לשים אותם.. לפעמים העיניים יבשות ואת יכולה גם בעדינות לסדר את העדשות עם העין סגורה