6 תשובות
קורה כל הזמן
אולי היא הפוכה פשוט
כן קורה שהיא משחקת עם עצמה
אם זה מציק - רצוי להוציא
שימי טיפות עיניים או הילוקומוד מה שיש לך
זה יעזור , אין צורך להוריד עדשות אלא אם כואב העיניים או עומד להיגמר מספר השעות שאפשר לשים אותם.. לפעמים העיניים יבשות ואת יכולה גם בעדינות לסדר את העדשות עם העין סגורה