3 תשובות
חייב להגיד מניסיון אישי שאין כמו הספר של החיים,תנצלי הזדמנויות שיש לך ותנסי להיות קשורה לדיבור עם האנשים בכיתה/שכבה שלך
שואל השאלה:
אבל אני לא מצליחה ואני יודעת שהבעיה היא בי
אנונימית
אני 10!