4 תשובות
שואל השאלה:
אני צריכה עצות ..
אנונימית
דבר ראשון את לא עשית כלוםם ובעיה של חברה שלך שהיא צעקה את זה ועברת את זה כבר הם לא יעשו לך כלום וכן תדברי איתה על זה כי את באמת לא עשית שום דבר לא בסדר
תדברי איתה ותגידי לי שלא היה לך נעים מה שהיא עשתה לך ושזה הביך אותך. אם היא חברה אמיתית היא תבין, ואם היא לא אז שתלך לאת יודעת לאן
שואל השאלה:
תודה לכם
אנונימית