4 תשובות
זה יעבור עם הזמן
לאט לאט יעבור עם הזמן משתתפת בצערך
אני מצטערת לשמוע שאת עוברת את זה. נשמע שהוא היה קרוב אלייך מאוד. דווקא בגלל זה, השלמה עם המצב לוקחת זמן. תני לזמן לעשות את שלו. אולי בהמשך, אם לא קשה לך מדי, תלכי מדי פעם להניח פרחים על הקבר ואפילו לדבר איתו אם את רוצה. אחת הסיבות שמצבות קיימות היא שאנשים לפעמים רוצים ללכת לבקר את המת ולדבר איתו קצת, גם אם זה מרגיש לא שפוי לעשות. זו אחת מדרכי ההתמודדות וזה עוזר להפנים שהאדם לא כאן יותר.
היי יקרה,
מהמילים שלה עולה הגעגוע לסבא שלך שממנו נאלצת להיפרד ללא רצונך.. שומעת מדבריך שאת חשה מבולבלת ועצובה על כך שהוא איננו פה כפי שהיית רגילה קודם לכן. מתארת לעצמי כמה את חשה כאובה וכמה קשה זה עבורך להבין ולקבל שאדם שנשמע שהיה קרוב, יקר ואהוב עבורך נפטר.
אני מזמינה אותך אלינו אם תרצי לספר יותר או לפרוק בצ'אט של סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), אחד המתנדבים יהיה שם בשבילך לשיחה אישית ואנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לחשוב ביחד כיצד ניתן לעזור לך לעבור את התקופה הקשה הזו שאת עוברת. אולי הכתיבה תוכל להוות עבורך מקום בו את יכולה לשחרר חלק מהכאב שהצטבר .
בינתיים שולחת כוחות,
מתנדבת סה"ר
מהמילים שלה עולה הגעגוע לסבא שלך שממנו נאלצת להיפרד ללא רצונך.. שומעת מדבריך שאת חשה מבולבלת ועצובה על כך שהוא איננו פה כפי שהיית רגילה קודם לכן. מתארת לעצמי כמה את חשה כאובה וכמה קשה זה עבורך להבין ולקבל שאדם שנשמע שהיה קרוב, יקר ואהוב עבורך נפטר.
אני מזמינה אותך אלינו אם תרצי לספר יותר או לפרוק בצ'אט של סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), אחד המתנדבים יהיה שם בשבילך לשיחה אישית ואנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לחשוב ביחד כיצד ניתן לעזור לך לעבור את התקופה הקשה הזו שאת עוברת. אולי הכתיבה תוכל להוות עבורך מקום בו את יכולה לשחרר חלק מהכאב שהצטבר .
בינתיים שולחת כוחות,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: