5 תשובות
כמובן
לא יודעת מה איתך אני יותר נמשכת לגברים ילדותיים
אבל רוב מי שאני מכירה כמוך
הגיוני
כן זה הגיוני
זה נורמלי לחלוטין שיש העדפות בכל הנוגע לטווח הגילאים של האנשים שאליהם אתה נמשך. אם אתה מוצא את עצמך נמשך יותר לבנים מבוגרים יותר כי הם נראים לך בוגרים ומושכים יותר, זה בסדר גמור. חשוב לזכור שלכל אחד יש טעם ואטרקציות שונות, ואין דרך אחת "נכונה" להרגיש.

עם זאת, חשוב להיות מודעים לסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בדייטים עם מישהו מבוגר ממך באופן משמעותי. חשוב לוודא שאתם במערכת יחסים בטוחה ובהסכמה, ושבן הזוג לא מנצל את הגיל או חוסר הניסיון שלכם.

בסופו של דבר, הדבר החשוב ביותר הוא להקשיב לרגשות ולאינסטינקטים שלך בכל הנוגע לדייטים ומערכות יחסים. אם אתה מרגיש יותר נוח ומאושר לצאת עם בנים מבוגרים, אז זה מה שהכי חשוב. רק הקפידו לקחת דברים לאט ולקבל החלטות מושכלות, ותמיד תעדיפו את הבטיחות והרווחה שלכם.