9 תשובות
יש לי 2 לא הכי כיף
אין מה לעשות חוץ מלהסתדר איתם חחח
גם אני רוצה אח כי יש לי רק אחות אבל אין לי מה לעשות בנוגע לזה. כל אחד רוצה מה שאין
חחח ישלי רק שהן גדולות ממני בהרבה
ותמיד רציתי אחות קטנה
אני אאמץ אותך
בא לי אחות גדולה, או אחות תאומה
העיקר לא להיות בודדה
יש לי 3 חחח תקנאיי
סתם זה הדבר הכי איום בעולם
אחות גדולה הכי כיףף לקחת ממנה בגדים
אנונימית
שואל השאלה:
באלי תבגדים של האח הלא קיים שלי אבלל
אנונימית
שואל השאלה:
אחיות זה כלכך לא כיף יש לי 2 וזה מתסכל תצורה
אנונימית
תגידי תודה אני תקועה עם 4 אחיות מעצבנות ואבא שלי כמעט לא בבית אז גם ככה הבית הוא רק בנות וזה מעצבן כי אני תמיד רציתי אח גדול ממני בשנתיים
אנונימית
וואו את לא יודעת כמה בכיתי על זה , הכי עצוב שזה משהו שלא משנה כמה אני רוצה לא יכול לקרות .. ואותו דבר עם אחות גדולה . יש לי 2 אחים קטנים בנים וזה פשוט קשה בטירוף