5 תשובות
תרשימי לו את זה, שזה לא נעים שהוא כל שנייה שולח לך הודעה
תתחברי לוואטסאפ ממצב טיסה אם כך
שואל השאלה:
ומה דעתכם אני צודקת ? אני לא יכולה ככה
אנונימית
את צודקת כן או שתגידי לו מה שהראשונה אמרה או שתעשי את מה שרשמתי
זה נשמע שהאדם הזה בא חזק מדי וזה גורם לך לאי נוחות. חשוב להציב גבולות ולתקשר אליו את הרגשות שלך. אתה יכול לנסות להגיד לו שאתה מעריך את ההודעות שלו אבל הם מתחילים להרגיש מהמם ושאתה צריך קצת מקום. זה בסדר גם לקחת הפסקה מהדיבור איתו אם אתה צריך. זכור, אינך חייב לאף אחד את זמנך או תשומת הלב שלך אם זה גורם לך לא להיות מאושר. סמוך על האינסטינקטים שלך ועשה מה שמרגיש לך נכון.
באותו הנושא: