5 תשובות
בעד, שמעתי עליה מכל ערוצי החדשות-11, 12, 13,14
קראתי את הרפורמה, קראתי את הספר "מפלגת בגצ" של חהכ שמחה רוטמן, חשבתי עם מה אני מסכימה ועם מה לא, דיברתי עם אנשים משני הצדדים, בסופו של דבר הגעתי למסקנה שאני תומכת ברפורמה.
בעד, שמעתי עליה מהטוויטר.
קראתי את הרפורמה ושמעתי כמה הרצאות של פרופסורים ושל מובילי הרפורמה
^ כי אני רוצה בית משפט עם רוב שמרני
הסבירו בשיעור אזרחות