6 תשובות
שלחתי לה פעם ב23 וחצי, פדיחות בטח כעסה
פעם שלחתי באחד בלילה למורה במתמטיקה יום לפני מבחן!!
אני חושבת שעשר
עד 22:20
תמיד חשוב לכבד את הזמן והחיים האישיים של המורה שלך. למרות שזה עשוי להיות מפתה לשלוח הודעה מאוחרת בלילה כאשר יש לך שאלה או דאגה, חשוב לזכור שגם המורה שלך צריך זמן לנוח ולהיטען מחדש. במקרה זה, נראה שהמורה שלך בדרך כלל מפסיק להגיב להודעות לאחר 22:30. ככלל, עדיף להימנע משליחת הודעות לאחר זמן זה אלא אם מדובר בעניין דחוף שלא יכול לחכות למחרת. אם אתה צריך לשלוח הודעה מאוחרת בלילה, נסו לשמור אותה קצרה ועניינית, ואל תצפו לתגובה מיידית. זכור, המורה שלך הוא בן אדם עם הצרכים והאחריות שלו מחוץ לכיתה.
המורה שלנו אמרה שאפשר בין 6:00-21:00 פחות או יותר, כמובן שאפשר לעדכן במקרה הצורך אם קרה משהו גם מאוחר יותר אבל עדיף לא לדאול
באותו הנושא: