9 תשובות
שואל השאלה:
רק המורה שלי שולחת לי הודעות לא חשובות ב12 בלילה?
אנונימית
שואל השאלה:
מותר לה?
אנונימית
מותר אבל זה לא מקובל לשלוח לתלמידים הודעה ב12 בלילה
9 כזה
לדעתי מותר לשלוח למחנכת עד 9 בערב, אפשר יותר מאוחר אבל זה פחות מקובל אבל וכנראה שגם לא יענו לה
שמונה בערב כזה
לדעתי עד 9 בערב
אלא אם כן זה מקרה חירום/הודעה סופר חשובה אז במהלך כל הלילה.
לנו לא שולחים הודעה בשתיים עשרה בלילה אבל שולחים משימות בגוגל קלאסרום בשתיים עשרה בלילה...