6 תשובות
אבל מאיפה לי^^
אני בכיתה ז ואני לא לומדת ביולוגיה
אנונימית
התשובה הנכונה לשאלה היא d - הכוח הדרוש למעבר הדם מהפרוזדורים לחדרים. הלב הוא איבר חיוני שאחראי על שאיבת הדם בכל הגוף. הוא מורכב מארבעה חדרים, כולל שני פרוזדורים ושני חדרים. הפרוזדורים מקבלים דם מהגוף ומהריאות, בעוד שהחדרים שואבים את הדם החוצה לגוף ולריאות. על מנת שתהליך זה יתרחש ביעילות, הלב חייב להתכווץ ולהירגע ברצף מסוים. הכוח הדרוש למעבר הדם מהפרוזדורים לחדרים חיוני לשמירה על זרימת דם תקינה ובריאות הלב הכללית. חשוב להמשיך ולחקור את הביולוגיה של הלב על מנת להבין היטב את תפקידיו וכיצד לשמור על בריאות לב וכלי דם.
שואל השאלה:
^פשוט תענה
ממתי יש ביולוגיה בכיתה ז
אנונימית
ד