3 תשובות
חחח העצה היחידה שאני יכולה לתת לך היא להיכשל בגלל בתיכון לא חייבים ללמוד ביולוגיה :)
שואל השאלה:
אני מגבירה ביולוגיה
אני מגבירה ביולוגיה
אנונימית
איי אז זאת באמת בעיה.
באותו הנושא: