7 תשובות
ליאה ולורן (!)
אנונימית
לאה ולואי אני אוהבת הרבה יותר אבל אני מעדיפה טיקטוק (לא הצד של צארלי) על מיוזיקלי
לא כי אני אוהבת אותן
פשוט לא כזה מתה על צארלי
אנונימית
לכל תקופה יש את היתרונות והחסרונות שלה
אין תקופה מועדפת
של אף אחת מהן. שתי התקופות האלו היו קרינג' טהור וריקודים מועתקים חסרי פואנטה.
שואל השאלה:
לא קשור עכשיו טיק טוק או מוזיקלי פשוט לאה ולורן או צארלי

סתם מעניין אותי לדעת אני אישית אין לי טיק טוק אזז פשוט ראיתי באינסטגרם סרטון של לאה והיה רשום מה אתם מעדיפים את התקופה של לאה ולורן או עכשיו
אנונימית
לאה ולורן !