13 תשובות
כן כל הכבוד
זה מעולה
כן
מזעזע
אתה יודע את התשובה
אתה יודע את התשובה
מצויין כל הכבוד
אתה רציני? ברור שזה טוב מה אתה משחק אותה לא מבין שזה טוב
^^אחי מה
זה מעולה כל הכבוד
חחח ברור אתה באמת שואל?
רק 90???
למה לא 100?
בגלל שזה לא 100 זה גרוע...
למה לא 100?
בגלל שזה לא 100 זה גרוע...
אנשים לא מבינים ש90 זה מבאס יחסית לבגרות קלה של e
זה אחלה ציון
זה אחלה ציון
90 זה 90 למה שזה יהיה מבאס?^
כי e זה הבגרות הכי קלה באנגלית שלוקחת חצי שעה והרבה מקבלים 100
אז 90 זה מוריד
אז 90 זה מוריד
באותו הנושא: