12 תשובות
תלוי באיזה מודל
קודם כל זה הופך ל92:) דבר שני זה באמת תלוי באיזה מודל אבל בחמש יחל זה ממש אחלה
91 באנגלית זה ציון טוב.
להתבאס על זה, זה סתם יהיה טיפשי, כי גם אם היית מקבלת 100 ההבדל בציון הסופי שלך הוא מצש מזערי.
להתבאס על זה, זה סתם יהיה טיפשי, כי גם אם היית מקבלת 100 ההבדל בציון הסופי שלך הוא מצש מזערי.
שואל השאלה:
מודל g
מודל g
אנונימית
למודל g זה באמת מצויין.
לא זה אחלה ציון
אם זה מודל g זה ממש ממש טוב!
זה ממש נדיר, את אמיתית?
אנונימית
זה עוד למודל g? את אמיתית? זה נדיר!!!! אמל'ה
אנונימית
אני התבאסתי על 97 בעברית אז אני מניח שזה בסדר
ואוו זה נדיר!!!
בהצלחה רבהה
בהצלחה רבהה
אחות מה יש להתבאס
זה מודל g.
יש אנשים שהיו מתים לציון הגשה כזה
זה מודל g.
יש אנשים שהיו מתים לציון הגשה כזה
באותו הנושא: