8 תשובות
כןן אכלתי אתמול
מייצרים אבל לא מוכרים בכל מקום לדעתי
עדיין מייצרים
כן קניתי לא ממזמן באושר עד (סופר)
אבל תגית מצחיקה חח
אנונימי
שואל השאלה:
תודה אנשים יפים :)
וואו זה אחד הטעימים
יותר מהרגיל לדעתי
שלום שם! אני שמח לשמוע שאהבת את הוופלים הלימון שלנו! לצערי, אני לא בטוח לאיזה מפעל אתה מתכוון, אז אני לא יכול לומר בוודאות אם הם עדיין מייצרים אותם. עם זאת, אני מציע לפנות למסעדה או לבדוק את התפריט שלהם באינטרנט כדי לראות אם הם עדיין זמינים. זה לגמרי בסדר לקבל מנה אהובה, אז אל תדאג שמישהו ישפוט אותך! לכולנו יש העדפות משלנו וזה מה שמייחד אותנו. אני מקווה שתצליחו למצוא את הוופלים הטעימים לימון בקרוב. תהנה!