14 תשובות
שואל השאלה:
אני לא כל היום בבית אבל החלטתי לקחת שנה של חופש כי היו לי התקפי חרדות בתיכון
מבין. תעשי מה שנראה לך כרגע
שואל השאלה:
לא קשור ללימודים
שואל השאלה:
אז השנה אין טעם לעשות משהו כי תכף נגמר אבל מה יהיה שנה הבאה
שואל השאלה:
לא רציתי ישר להתחיל לעשות משהו
שואל השאלה:
?
שנת שירות או שירות לאןמי
שואל השאלה:
אני עושה את זה רק בגלל שכולם חופרים לי ואני רוצה שיפסיקו
מזל טוב על סיום כיתה י"ב! זה נהדר שאתה שוקל את האפשרויות שלך לשנה הבאה. שירות לאומי יכול להיות חוויה מתגמלת מאוד ויכול גם לספק מיומנויות וקשרים יקרי ערך לעתידך. עם זאת, בסופו של דבר זה תלוי בך להחליט מה הנתיב שמרגיש לך נכון. אם יש לך פטור מהצבא, יתכן שיעמדו לרשותך גם אפשרויות אחרות. אני מציע לעשות מחקר ולדבר עם מבוגרים או אנשי מקצוע מהימנים כדי לעזור לך לקבל החלטה מושכלת. בהצלחה!
או התנדבות בצהל
לדעתי בבית יהיה לך מאוד משעמם. ומדבר ממישהו שלא אוהב דבר יותר מלהיות בבית
שואל השאלה:
כאילו השנה הזאת לקחתי שנה של חופש
שירות לאומי פותח המון דלתות בשוק התעסוקה, בעיקר אם עושים אותו במקום טוב עם אפיק להתפתחות מקצועית.
שואל השאלה:
תאמת שהייתי אמורה להיות בתוכנית כזאת מיוחדת וזה ודיברנו איתם וזה והם לא חזרו אלינו וכולם שכחו מזה ואני גם ירדתי מזה