17 תשובות
שואל השאלה:
למה שווה לי לעשות שירות לאומי?
שואל השאלה:
?
למה יש פטור מהצבא?ככה נוכל להגיד לך אם כדאי שירות לאומי או לא
אנונימי
שואל השאלה:
משהו אישי
אבל תאמת יכלתי להתנדב בצבא פשוט כבר כולם שכחו מזה ואני ירדתי מזה
השאלה אם זה שנה הבאה לעשות משהו
או להישאר עוד שנה בבית אני עוד מעט בת 20
השנה אני לא עושה כלום כי רציתי לקחת קצת חופש לנוח מכל הלימודים שהיו לי
אם זה משהו בריאותי נפשי אז אל תעשי שירות לאומי
אנונימי
שואל השאלה:
לא לא מה קשור לבריאות
כי יש כאלה מוציאים על זה פטור אז כתבתי שאם אחד מאלה אל תעשי שירות לאומי
אנונימי
שואל השאלה:
לא זה משהו אחר
שואל השאלה:
על המצב שלי כאילו קשה לי עם אנשים וכל זה
אה אז אל תעשי שירות לאומי ..זה חרדה חברתית לא?גם לי יש
שואל השאלה:
לא אבל אני חייבת לעשות משהו
כן היה לי חרדה בתיכון בגלל הלימודים
הייתי אומרת על עצמי כל מיני דברים וזה
תלכי לעבוד במקום
שואל השאלה:
אולי אבא שלי יסדר לי משהו
אבל שווה לי להישאר בבית עוד שנה?
לדעתי תצאי לעבוד תראי אנשים תנסי להיפתח קצת
שואל השאלה:
אוקיי אבל השנה אין טעם כי תכף נגמר
שואל השאלה:
להגיד להורים שלי שיחפשו לי משהו?
שואל השאלה:
?