9 תשובות
כן ברור
זה כואב רצח
כן. עשיתי לא מזמן בדיקת דם וכאב לי כל היום וביום אחרי זה זה עבר.
סתם שאלה,
איך עשית ת'אנונימי שלך
לסתם אותיות במקום שיהיה כתוב אנונימי
שואל השאלה:
זה לא פסיכולוגי
יש לי כאב בכל האזור שם
אנונימי
שואל השאלה:
לחצתי על המילה אנונימי וחירטטתי
אנונימי
כן, זה הגיוני לגמרי
בבדיקת דם הקודמת שלי כאב לי ממש במשך יום שלם
והיום עשיתי שוב בדיקת דם ולא כואב לי בכלל

אני חושבת שזה קשור לאיך האחות עושה את זה
הגיוני מאודד.
לי פעם הווריד ממש התנפח בגלל הטיפשה הזאת שלא ידעה לקחת דם ודקרה אותי שלוש פעמים. אבל זה עובר תוך יום יומיים גג..