8 תשובות
תלוי כמה ורידים יש לך אבל לא
לא.
דקירה קטנה של פחות משנייה והכל עובר.
לא זה ממש שנייה
בכלל לא
תלוי על איזה אחות את נופלת
אני נגיד עשיתי אצל אחת אכזרית הרגה לי תיד
חח חח חח זה כואב בקטנה כמו עיקצוץ רק ברגע של הדקירה
אני עשיתי חודש שעבר ואפילו צילמתי עם היד השנייה וכל שנייה שיגעתי את הרופאה
מסכנה היא לא ידעה מאיפה נפלתי עליה