7 תשובות
תקשרי ל105
אנונימי
לכי למשטרה ואל תחזרי על הטעות
כאילו שאלה רצינית, למה שלחת לו מלכתחילה ? מי שולח סרטונים (בלי קשר לעירום) לבן אדם שלא ראית בחיים
מצטער, בדרך כלל אני משתדל לדון אנשים לכף זכות אבל הפעם זאת אשמתך בלבד
מצטער, בדרך כלל אני משתדל לדון אנשים לכף זכות אבל הפעם זאת אשמתך בלבד
אנונימי
אלוהים ישמור למה החוסר אחריות הזה
ספרי להורים שלך אין לך ברירה
ספרי להורים שלך אין לך ברירה
לחשוב שאת רק בת 14... זה עוד יותר גרוע
אנונימי
אני מקווה שזה ספאם ושאת לא רצינית
אם את כן אז אל תזרמי איתו ואל תעשי כלום, תעשי כאילו לא ראית ואם כבר ראית תגידי שאת במקום ציבורי ושתשלחי לו עוד רגע שאת מחפשת שירותים או משהו (תחרטטי אותו ותקני לעצמך זמן) בזמן הזה תלכי להורים שלך דחוף לא משנה מה ותגידי להם שהוא מאיים להפיץ את הסרטונים שלך
אני יודעת שלא נעים לספר להם אבל מה יהיה זה המצב ותגידי להם את זה
אין פה צחוקים בעניינים האלה
ביחד עם ההורים שלך תתקשרי ל105 וממליצה אפילו למשטרה אם והם לא עוזרים
בהצלחה
אם את כן אז אל תזרמי איתו ואל תעשי כלום, תעשי כאילו לא ראית ואם כבר ראית תגידי שאת במקום ציבורי ושתשלחי לו עוד רגע שאת מחפשת שירותים או משהו (תחרטטי אותו ותקני לעצמך זמן) בזמן הזה תלכי להורים שלך דחוף לא משנה מה ותגידי להם שהוא מאיים להפיץ את הסרטונים שלך
אני יודעת שלא נעים לספר להם אבל מה יהיה זה המצב ותגידי להם את זה
אין פה צחוקים בעניינים האלה
ביחד עם ההורים שלך תתקשרי ל105 וממליצה אפילו למשטרה אם והם לא עוזרים
בהצלחה
למה שלחת לו סרטון ?
אנונימית
באותו הנושא: