4 תשובות
אף פעם
אם תאכלי רק ארוחה קטנה אחת ביום זה יגמר באשפוז ובעליה חוזרת של המשקל תוך זמן קצר.
זה גירעון קלורי וארוכה אחת קטנה ביום זה נורא קצת
גירעון קלורי זה שאת אוכלת וחות ממה שאת שורפת
ונגיד ביום מנוחה את כבר שורפת לפחות 1200 ביום אז ארוכה אחת זה גירעון גדול מדי וזה לא מספיק לדברים אחרים בגוף ואז תרזי מהר מדי

בקיצור צריך גירעון קלורי קטן
מהר אבל מהר יותר תגמרי באישפוז עם אוכל לוריד
כל מי שאומר שארוחה קטנה ביום תביא לאשפוז מחרטט
אם תאכלי משהו ממש קטן (פחות מ500 קלוריות) ביום אז כן זה יגיע למצב חמור אבל אם לא את תישארי יחסית בסדר לא תגיעי למצב כזה גרוע כמובן שהגוף שלך יגיב בהתאם (נשירת שיער, חולשה, עייפות, סחרחורות, מחזור לר סדיר וכו) כי הוא לא מקבל את כל מה שהוא צריך אבל לא ברמה של אשפוז. בסופו של דבר את כן תרדי במשקל אבל יגיע יום שבו תישברי והגוף ידרוש ממך את כל מה שהחסרת ממנו זתומרת תאכלי הרבה ותעלי במשקל אפילו יותר ממה שהיית. את תיכנסי לסוג של לופ. לא מומלץ אבל מבינה את הצורך לגמרי
אם את רוצה לרדת בצורה בריאה ולא כזאת קשה פשוט תאכלי משהו כמו 1000-1500 קלוריות ביום ותדאגי לעשות אירובי (במכון- מדרגות, ריצה, הליכה, ספינינג. לא במכון- לרוץ בפארק או משהו) ולשרוף יוצר ממה שאכלת. בהצלחה!