10 תשובות
את לא צריכה ה ה ה ה
את לא צריכה להרזות המשקל שלך תקין
אנונימית
לא צריכה
לא צריכהה
את לא צריכה בכלל
שואל השאלה:
אני שמנה חברים
כאילו ליטרלי שמנה ממש אז איף איך זה תקין הדבר הזה
אנונימית
אני באמת מת לדעת מזה שמנה
שואל השאלה:
שאני רחבה ממש ממש והבטן שלי שופעת
אנונימית
אם להגיד את האמת.. אני מאמינה שבין הגובה למשקל שלך צריך להיות פער של 10-5
זאת אומרת אם הגובה שלך 1.65 את צריכה לשקול בסביבות 55-60
העצה הכי טובה ובריאה שאני יכולה לתת לך- אימוני משקולות ותזונה נכונה )חלבונים, ירקות, פירות, פחמימות, מאכלים שומניים למיניהם לדוגמא אבוקדו טחינה וכו..(
על מנת שתשיגי את התוצאות שאת רוצה את צריכה להתחיל את התהליך לדבוק בו ולהיות רצינית לאורך כל הדרך
את תתחילי לראות תוצאות בעוד מספר שבועות עד חודש והסוד הוא להמשיך בדרך הזאת
המון בהצלחה!!