31 תשובות
הכול 10/0
אופי: מצחיק מדהים וחכם והורס
מראה: טום פאקינג הידלטון איך הוא לא יהיה יפה??
חוזק: די חזק. אבל הפוטנציאל שלו מטורף (דוגמא לזה זה קלאסיק לוקי)
הומור: אין לי מה לכתוב חוץ ממדהים
אופי: מצחיק מדהים וחכם והורס
מראה: טום פאקינג הידלטון איך הוא לא יהיה יפה??
חוזק: די חזק. אבל הפוטנציאל שלו מטורף (דוגמא לזה זה קלאסיק לוקי)
הומור: אין לי מה לכתוב חוץ ממדהים
שואל השאלה:
דעתי המלאה ההכנה
אופי : יש לי קטע שאני מתחברת למבלים בכל סרט שאניר אה לא רק במראה גם באופי ושל לוקי במיוחד בלוקי האופי שלו ממש שונה ויותר אכפתי בסרטים בכללים פשוט מושלם למרות שהוא רע יש לו כוונה לראות לאודין שהוא לא סתם ענק הוא חזק
מראה : פשוט שלמות טום הידלסטון ושרירי הגב המושלמים חחח יש לי פןסטר שלו בחדר שלמותת
חוזק : חזק מאוד יכול להיות יותר אבל לא הכי חזק מה נעשה
והומור פשוט וואו וואו וואו פשוט שלמות הסרט האהוב אלי זה תור ראגנרוק ואני ניקראת מצחוק בהבלוף שדפקו לא ב ב*צים
דעתי המלאה ההכנה
אופי : יש לי קטע שאני מתחברת למבלים בכל סרט שאניר אה לא רק במראה גם באופי ושל לוקי במיוחד בלוקי האופי שלו ממש שונה ויותר אכפתי בסרטים בכללים פשוט מושלם למרות שהוא רע יש לו כוונה לראות לאודין שהוא לא סתם ענק הוא חזק
מראה : פשוט שלמות טום הידלסטון ושרירי הגב המושלמים חחח יש לי פןסטר שלו בחדר שלמותת
חוזק : חזק מאוד יכול להיות יותר אבל לא הכי חזק מה נעשה
והומור פשוט וואו וואו וואו פשוט שלמות הסרט האהוב אלי זה תור ראגנרוק ואני ניקראת מצחוק בהבלוף שדפקו לא ב ב*צים
חח לרגע הייתי בשוק מהאובסיסיביות של אנשים אחרים. אבל זאת כמובן שואלת השאלה לוקי הכי טוב (אמרתי את זה מלא פעמים בעבר אבל מסכימה לגמרי עם השם)
שואל השאלה:
יש פה עוד אני לא היחידה על תדאגי יש קהילה שלמה חחח
יש פה עוד אני לא היחידה על תדאגי יש קהילה שלמה חחח
^קלאסיק לוקי עשה חליפה כזאת וזה היה מזעזע...
בקומיקסים הוא לא תמיד היה נראה ככה, אגב זאת החליפה של kid loki
אבל כן אני מסכימה איתך שהחליפה הזאת עדיפה
^^דיברתי על kid loki בmcu
שואל השאלה:
כל מה שהוא לובש זה מושלם
כל מה שהוא לובש זה מושלם
^כל עוד הוא טום הידלסטון, אם הוא לא אז נתפשר
שואל השאלה:
חחח כן
חחח כן
שואל השאלה:
טום הוא שלמות מהלכת
טום הוא שלמות מהלכת
לגמרי, הליהוק הכי טוב שהיה אבר. אני מתה על זה שגם במפגשי צופים וכאלה הוא עדיין משחק את הדמות של לוקי
שואל השאלה:
את יודעת שהוא בכלל היה אמור להיות דמיני אותו עם בלונד
את יודעת שהוא בכלל היה אמור להיות דמיני אותו עם בלונד
מה?
שואל השאלה:
סליחה הוא היה אמור לשחק את תור
סליחה הוא היה אמור לשחק את תור
אה, האמת שלדעתי פחות מתאים לו להיות ת'ור, זה תפקיד שכריס המסוורת' עושה מעולה, חוץ מזה שטום בלונדיני זה יהיה מאוד מוזרר
שואל השאלה:
טום בלונדי בכללי אבל עם שיער ארוך זה היה מוזר
טום בלונדי בכללי אבל עם שיער ארוך זה היה מוזר
שואל השאלה:
https://pin.it/211eovn
הוא חתיך שהוא בלונדיני
https://pin.it/211eovn
הוא חתיך שהוא בלונדיני
damn, הוא נראה טוב, לא רע, אבל לדעתי בכל זאת מתאים לו יותר שיער שחור, ובכללי הוא לא ממש מתאים לשחק את ת'ור, ת'ור אמור להיות כאילו גבר חתיך בלונדיני שרירי ואלוהי. כריס יותר מתאים לזה (כמובן שטום נראה אלוהי וחתיך לגמרי אבל בצורה שונה). לדעתי עדיין מתאים לו פי אלף להיות לוקי
שואל השאלה:
טום הידלסטון נולד בלונדיני
טום הידלסטון נולד בלונדיני
בכל זאת פחות מתאים לו לדעתי...
שואל השאלה:
זה הכי יפה לו ואז שחור ואז גינגי
זה הכי יפה לו ואז שחור ואז גינגי
שואל השאלה:
https://pin.it/6ft33cc
גם בשחור הוא חתיך חחח
https://pin.it/6ft33cc
גם בשחור הוא חתיך חחח
בואי נתפשר על זה שהוא תמיד חתיך
שואל השאלה:
כןן ן ן ן
כןן ן ן ן
לוקי ללא ספק אחד הלהט"בים הכי מגניבים אבר
שואל השאלה:
כןכןכןכןן
כןכןכןכןן
אופי- סבבה
מראה- מכוער
חוזק- אהבתי את היכולת שינוי הצורה שלו
הומור- ראיתי מצחיקים יותר
אבל יחסית למארוול הוא דמות נחמדה
כאילו אם זה היה איירון מן/ האלק או קפטן אמריקה הייתי פוסלת אותם בשניה בתור דמויות
היי, בשביל מה המינוסים?!
בשביל מישהי שלא אוהבת מארוול זה טוב יחסית
מראה- מכוער
חוזק- אהבתי את היכולת שינוי הצורה שלו
הומור- ראיתי מצחיקים יותר
אבל יחסית למארוול הוא דמות נחמדה
כאילו אם זה היה איירון מן/ האלק או קפטן אמריקה הייתי פוסלת אותם בשניה בתור דמויות
היי, בשביל מה המינוסים?!
בשביל מישהי שלא אוהבת מארוול זה טוב יחסית
מדהים מדהים מדהים מדהים ומדהים
שרופה לו על הצורה
שרופה לו על הצורה
שואל השאלה:
חחח כנל
חחח כנל
באותו הנושא: