5 תשובות
שואל השאלה:
אה נכון ענית לי פעם קודמת
אני ממש מקווה. אני ממש מקווה שלוקי של 2018 חי, כי אחרי שלא ראינו אותו בדוקטור סטריינג' ובתור התחלתי לפחד שלא
אה נכון ענית לי פעם קודמת
אני ממש מקווה. אני ממש מקווה שלוקי של 2018 חי, כי אחרי שלא ראינו אותו בדוקטור סטריינג' ובתור התחלתי לפחד שלא
יכול להיות שהציר זמן הספציפי הזה עדיין נבנה ובגלל זה לא ראינו את זה באמסיו?
שואל השאלה:
אוקיי קודם כל לא צריך להיות עצבניים
דבר שנח אני בת.
אני אסביר;
לוקי המבוגר זה לוקי שריחף בחלל. כל זמן שהוא היה לבד בחלל או על כוכב הלכת לבד, הטיויאי לא הגיעו, מה שאומר שזה כנראה לא היה הנקסוס אוונט. אבל ברגע שהוא התכוון לצאת, הטיויאי תפסו אותו. משמע-זה הנקסוס אוונט. אולי, מישהו אמור למצוא אותו בחלל?
אוקיי קודם כל לא צריך להיות עצבניים
דבר שנח אני בת.
אני אסביר;
לוקי המבוגר זה לוקי שריחף בחלל. כל זמן שהוא היה לבד בחלל או על כוכב הלכת לבד, הטיויאי לא הגיעו, מה שאומר שזה כנראה לא היה הנקסוס אוונט. אבל ברגע שהוא התכוון לצאת, הטיויאי תפסו אותו. משמע-זה הנקסוס אוונט. אולי, מישהו אמור למצוא אותו בחלל?
שואל השאלה:
^^^אולי
^^^אולי
דרך חשיבה יפה, יש מצב.