7 תשובות
לדעתי בנים
בנים
בנים
לדעתי אין צד שצריך להתאמץ יותר ובטח שלא על סמך המין.. שני הצדדים צריכים להתאמץ באותה מידה אם הם רוצים שהזוגיות תעבוד בצורה טובה ובריאה
אנונימית
האמת שלי יצא להתאמץ הרבה יותר מרוב הבנים שיצאתי איתם, זה תלוי בבנאדם
שניהם צריכים באותה מידה
בנים יותר פיזית מתאמצים נשים מתאמצות יותר מנטלי.