5 תשובות
כל זה בקיצר?
אנונימי
מסכים איתך. צריך להיות מאמץ משותף אפילו שיש דברים אפשר לפעמים למצוא זמן ומזה קשה לי לנהוג בלילה, מגוחך.
מת^^
אני מסכימה איתך, צריך שיהיה מאמץ מהצד של שניכם וגם אם היא לא יכולה.. יש אפשרות להגיד את זה בצורה מבינה ומכילה יותר.
היא סתם יוצאת לא נחמדה ואוגואיסטית וחבל שזה יוצא ככה, דבר איתה שיחה ארוכה ותסביר לה את הצד שלך בנושא, אולי היא תבין יותר.
היא סתם יוצאת לא נחמדה ואוגואיסטית וחבל שזה יוצא ככה, דבר איתה שיחה ארוכה ותסביר לה את הצד שלך בנושא, אולי היא תבין יותר.
אתה צודק. אתה נשמע בן זוג מאד מכיל ומאפשר, ופעם ב.. זה הגיוני בסך הכל גם למישהי שלומדת, למרות שזה מאד קשה לשלב את שני הדברים בלימודים. אז לדעתי אתה צריך בכל זאת לעמוד על זה, פשוט לא לקוות שזה יהיה כל שבועיים או משהו..
באותו הנושא: