5 תשובות
משעמם להם בסגר פשוט
שואל השאלה:
לא סיבה טובה.
לא סיבה טובה.
אנונימי
כי הם מרגישים מרומים
הם התחרפנו כבר בבתים כמו כולנו ןאין להם פרנסה
הם קורסים כלכלית אז עכשיו הם מנסים להציל את הדמוקרטיה הישראלית מהנוכל מבלפור.
באותו הנושא: