8 תשובות
הם חושבים שזה סטייל
כי המכנס קצת יותר, זה לגיטימי אצלם
זה עובר למעלה בלי שאנחנו שמים לב,
וגם כי זה לסטייל
כי ככל שהוא גבוה יותר הוא נותן קונטרה יותר טובה לביצים ועוזר לטשטש את זה שעומד לנו
חחח הכנות
כי הגינסים של הגברים פשוט נופלים צריך לשים חגורה כדי שהם יישארו למעלה
גם בגלל המכנסים וגם הבוקסר יחסית גבוה אם צריך להחזיק את החבילה שם יותר טוב
באותו הנושא: