6 תשובות
זה בשביל הפוזה יקירתי
אני בן ואני לא מבין איך זה נוח להם
זה סטייל מסויים כזה, אני אישית לא סובל את זה
אולי זה כי אני אדם שפוי אבל אני לא מסתכל אם רואים למישהו את התחתונים אז לא ידעתי שזו תופעה
שואל השאלה:
זה נראה ממש לא נוח זה נראה שיש להם שפשפתת
אנונימית
חחח לדעתי פרזתי, או מופקר, או כל מילה שדומה לזה, גבר אינטילגנט שמכבד את עצמו לא ילך ככה