5 תשובות
שואל השאלה:
^תמיד יש מה לעשות ותודה לך על העזרה...
אנונימית
הייתי במצב הזה אני זוכר,תמשיכי ולכי תדברי עם אבא ותאמרי לו שזה ממש חשוב לך.
לעבור בית זה לא כזה קל, במיוחד בשביל ההורים.
תנסי לדבר איתם על זה ולהגיד למה באלך לעבור דירה, אבל אם הם לא מסכימים אז אין מה לעשות.
שואל השאלה:
אני זורקת כל יום מיליון ההערות וזה לא עוזר
אנונימית
תזרקי כל חצי יום בערך ההערה לגבי המעבר וזה יכול להזיז משהו