4 תשובות
לא חושב
לבני נוער זה סתם מסריח רק 18 פלוס זה טוב
לבני נוער זה סתם מסריח רק 18 פלוס זה טוב
יש לך במודיעין זה טוב?
אין משהו נורמלי אף פעם פה, רק פע בכמה חודשים יש מסיבות ברמה נמוכה בטירוף
מכיר מסיבות לנוער שזה בי סייד והדזרט
באותו הנושא: