6 תשובות
כן דיכאון זה לא לפי גיל
ברור.
דיכאון נגרם בגלל מחסור בסרוטונין בגוף.
דוד שלי שיחיה אובחן עם דיכאון קליני בגיל שנתיים.
דיכאון נגרם בגלל מחסור בסרוטונין בגוף.
דוד שלי שיחיה אובחן עם דיכאון קליני בגיל שנתיים.
הגיוני להיות בדיכאון בכל גיל, בין אם זה א, יא, או גיל 90, זה לא משנה, דיכאון זה דבר שקורה להרבה אנשים בכל הגילאים
כן
כן, בכל גיל
הגיוני אבל נדיר מאוד
בדכ בכיתה א ילדים לא מבינים כמעט כלום בנושא הזה והם לא מרגישים את זה
בדכ בכיתה א ילדים לא מבינים כמעט כלום בנושא הזה והם לא מרגישים את זה
באותו הנושא: