31 תשובות
מחפשים חברים אחרים
למה לא הוסיפו אותך? תשאל
לפי התשובה נדע מה לעשות
לפי התשובה נדע מה לעשות
להבין שהם לא חברים
מבינה אותך לגמרי.
תהיה עם אנשים אחרים ואם אין, תתעלם מהם הם לא שווים את העצב שלך תהיה שמח היום בערב ואל תתן ל"חברים" האלה להרוס לך משהו.
תהיה עם אנשים אחרים ואם אין, תתעלם מהם הם לא שווים את העצב שלך תהיה שמח היום בערב ואל תתן ל"חברים" האלה להרוס לך משהו.
מחליפים חברים
חברים לא אמיתיים, תחפשי אנשים נחמדים יותר מהם
מנתקים קשר כמובן ומפסיקים לקרוא להם "חברים שלי" כי הם לא.
שואל השאלה:
הם אמרו כי הם חשבו שאני לא ארצה לבוא
הם אמרו כי הם חשבו שאני לא ארצה לבוא
אנונימי
שואל השאלה:
מה לומר?
מה לומר?
אנונימי
אל תגידי כלום. באמת שהתירוצים שלהם צפויים בטירוף
תרשום להם לא זכור לי שאתם קוראים מחשבות
חברים נוראיים פשוט גועל נפש תתרחק מהם ותראה להם שלא אכפת לך מהם ותמצא חברים אחרים בדחיפות
איזה מגעילים
שים פס וצא לבד ותמצא חברים אחרים
שים פס וצא לבד ותמצא חברים אחרים
לחשוב שלא רצית זה נשמע כמו תירוץ. לא רואה טעם להגיב חברים אמיתיים ישאלו בכל זאת
אני הייתי נוקטת באלימות אבל זה לא חוקי אז אל תעשה את זה, תראה אם יש עוד חברים שאתה יכול ללכת איתם במקום
איכ איזה דוחים זה ממש משפיל
קרה לי בעבר
תבין שהם לא חברים שלך ותמצא חברים אמיתיים
קרה לי בעבר
תבין שהם לא חברים שלך ותמצא חברים אמיתיים
איו להחליף חברים זה לא כמו שהם אומרים אני מבינה אותך באמות קרה לי תרשמי לאחת בפרטי שזה פגע בך וזה לא בסדר אם לא תנתקי קשר תחפשי חברות מהאינטרנט ותעבירי בית ספא אם המצב נורא אם יש לך אחים תחזקי קשר ותחפשי תחביבים ותאמיני לי זה כבר לא ישפיע עלייך
מתעלמים
אם הם לא רוצים להיות איתך הם מפסידים לא את- אל תצאי צודקת, תצאי החכמה
אם הם לא רוצים להיות איתך הם מפסידים לא את- אל תצאי צודקת, תצאי החכמה
איזה כיתה אתה?
קרה לי מלא, אל תחשוב על זה יותר מדי הם ממש לא שווים את זה. תקבע עם חברים אחרים ואל תזמין אותם גם
תראה
אם אתה טיפוס שתמיד אומר לא לדברים כאלו אני מבינה אותם
זה סתם באסה שמישהו מבטל כל הזמן.
גם לי יש חברה שפחות בקטע של יציאות ובאיזשהו שלב הפסקתי לשאול אותה על כל יציאה כי ממילא היא לא בקטע.
וקורה שיצאתי והיא אומרת שרצתה- מה אני יכולה לעשות לא חשבתי שתרצה וזה סתם באסה כל פעם שהיא אומרת לא.
אתה יכול פשוט להגיד שאתה מעוניין ולהצטרף לדעתי אם זה ככה הם דווקא ישמחו שתבוא.
אבל, אם אתה כן טיפוס שיוצא בדכ ולא הוסיפו אותך, תתעלם, צא עם חברים אחרים...
אם אתה טיפוס שתמיד אומר לא לדברים כאלו אני מבינה אותם
זה סתם באסה שמישהו מבטל כל הזמן.
גם לי יש חברה שפחות בקטע של יציאות ובאיזשהו שלב הפסקתי לשאול אותה על כל יציאה כי ממילא היא לא בקטע.
וקורה שיצאתי והיא אומרת שרצתה- מה אני יכולה לעשות לא חשבתי שתרצה וזה סתם באסה כל פעם שהיא אומרת לא.
אתה יכול פשוט להגיד שאתה מעוניין ולהצטרף לדעתי אם זה ככה הם דווקא ישמחו שתבוא.
אבל, אם אתה כן טיפוס שיוצא בדכ ולא הוסיפו אותך, תתעלם, צא עם חברים אחרים...
been there, זה קרה לי גם לפני הרבה זמן וגם כשהראתי להם איך זה השפיע עליי הם חזרו על הטעות שוב ושוב ושוב.
אנשים לא משתנים, תנסה להקיף את עצמך בסביבה אחרת ויותר מתחשבת ובחברים טובים יותר.
אנשים לא משתנים, תנסה להקיף את עצמך בסביבה אחרת ויותר מתחשבת ובחברים טובים יותר.
לומר: וגם חשבתם שאני ארצה לסדר את הבית על הדרך?
או דבר אחר שברור שלא תרצה לעשות
או
למה שאני לא ארצה לבוא
או
מסקנה מעניינת
משהו כזה
או דבר אחר שברור שלא תרצה לעשות
או
למה שאני לא ארצה לבוא
או
מסקנה מעניינת
משהו כזה
תיקח את הטלפון של אחד מהחברים שבקבוצה ופשוט תוסיף את עצמך
להבין שהחברים שלך מזויפים.
אוקיי. אז תשאל אותם למה הם חשבו שלא רצית לבוא.
עצם זה שהיה לך אכפת אומר שאתה רוצה, ושאין לך בעיה לצאת
אנונימי
איכ איזה ילדים דוחים חברים זה לא.
תבדוק עם חברים אחרים\ ילדים מהכיתה אם אתה יכול להצטרף אליהם
תבדוק עם חברים אחרים\ ילדים מהכיתה אם אתה יכול להצטרף אליהם
זורקים אותם לזבל
רק מלקרוא את זה קיבלתי עצבים
רק מלקרוא את זה קיבלתי עצבים
מחפשים חברים חדשים
מחפשים חברים שכן ירצו לבלות איתך, חברים כאלה לא שווים אותך!
באותו הנושא: