6 תשובות
הגיוני לגמרי, חברה מזעזעת ואפילו לא חברה.
תתרחקי מאנשים כאלה.
ברור שהגיוני
גם אני הייתי לוקח את זה ריגשי
וואלה עם חברות כאלה מי צריל אויבים
זה ממש לא מצחיק והן יצאו ממש מגעילות
לא יפה מצידה מגעיל האמת מקווה שזה בצחוק באמת
כן מה הבעיות שלה
לגמרי הגיוני שנעלבת. מה שהיא עשתה מעליב. מה הקטע שלה בכלל? הזוייה. תתרחקי ממנה.