10 תשובות
מה זה א-רומנטי
לגשת אליה עם חיבוק, ולשאול מה קרה
שואל השאלה:
אחד שלא נמשך באופן רומנטי לאנשים
אחד שלא נמשך באופן רומנטי לאנשים
אנונימי
תחבק אותה, תגיד לה שזה אתה, שאין לה למה לבכות כי אתה לא שונה ממה שהיית יום לפני, שאתה בדיוק אותו אחד
תדבר איתה על זה, תאמר שזה לא אמור לשנות לה שום דבר בחיים ושאתה נשארת כמו שהיית.
תסביר לה שאתה בן 15 וזה יעבור
אנונימי
שואל השאלה:
חמוד הלוואי והייתי בן 15
חמוד הלוואי והייתי בן 15
אנונימי
אין לי תשובה טובה, אבל אני בגיל 30 ואני מזדהה. אמא שלי יודעת שאני א-רומנטי.ת והיא שונאת את זה.
אם היא מפחדת שלא יהיה לה נכדים, אז אתה יכןל לגשת עליה ולהסביר לה בעדינות שזה לא משנה כי אתה יכול לאמץ וכו'.
ואם זה לא העיניין, פשוט תבוא עליה בהחרזה שאתה אותו בן אנוש שהיא גידלה ואהבה במשך שנים.
ואם זה לא העיניין, פשוט תבוא עליה בהחרזה שאתה אותו בן אנוש שהיא גידלה ואהבה במשך שנים.
זה דבר
באותו הנושא: