6 תשובות
כל הרבנים מאשרים, בגלל שספירת העומר זה אבל על מות התלמידים של רבי עקיבא שלמעשה ניסו להביא להקמת ממלכת ישראל או יהודה בחזרה, ויום העצמאות זו חגיגה על הקמת המדינה, אז לדעת הרבנים אסור להתאבל ביום העצמאות על כך.
אנונימי
לצערינו אנשים לא לומדים הלכה מספיק ולכן מוצאים לעצמם כל מני היתרים מפוקפקים
"כל הרבנים מאשרים"
- ממש לא, רק רבנים של הציונות הדתית. גדולי ישראל לא מתייחסים ליום הזה. אז זה שקר גס.

"אז לדעת הרבנים אסור להתאבל ביום העצמאות על כך."
- כן? גם לדעת האדמו"ר מסטמאר זיע"א שכתב שאם חז"ל היו בזמננו - היו קובעים יום צום ותענית ביום הזה.

מפסיק להתאים את כל הרבנים לאג'נדות שלך, בטח שאת הגדולי ישראל!
אנונימי
כי צריך לשמוח שיש לנו מדינה לכן מתירים לשמוע מוזיקה
מצאו לעצמם היתר בטענה שיש יום שצריך לשמוח בו. לא מסכים עם זה.
אנונימי
האקר:

דבר ראשון הרב עובדיה יוסף לא התיר

דבר שני אם כבר הרב קוק, אתה יודע שהרב צבי יהודה פסק לומר תחנון ביום העצמאות?