20 תשובות
אל חשש עד שהם זזים את כבר תהיי בת 20
אנונימי
יקחו אותך ללשכת גיוס, ממליץ לך לא לפספס את הפעם הבאה את לא רוצה להסתבך עם הצבא ומיטב הם נורא נקמנים הקטעים האלה
שואל השאלה:
אני מתכוונת להוציא פטור
לא הייתי אומרת אל חשש^
ממליצה לך לנסות לסדר את זה כי זה זה יבוא ממש לרעתך,
למה לא באת?
גם אם את מתכוונת להוציא פטור זאת לא הדרך
אה, אז אני לא מבין בזה מספיק ולא יודע איך להוציא פטור, בהצלחה
שואל השאלה:
הייתי חולה והם אמרו לי לשלוח מסמכים ולהתקשר אחרי חצי שעה למרות שהם לא בטוחים שזה יכול לעזור אני לא מתכוונת לנסוע לחיפה ועמוד בפקקים כשאני עם חום
שואל השאלה:
לא התקשרתי שוב
תקשיבי בתור אחת שחוותה סוג של דבר כזה אני ממליצה לך לדבר איתם ולהסביר להם את הכוונות שלך. אחרת הם יחשבו שאת נגדם ואז זה יהיה יותר חמור...
שואל השאלה:
מה זאת אומרת נגדם? הם נגדי! אני כל פעם הולכת כמו טאטאלאך ואז יוצאת משם אחרי כמה שעות טובות בגלל שהבדיקות יוצאות לא טובות או שיש מסמכים נוספים שאני אמורה להביא והם לא אמרו לי בכלל!
שואל השאלה:
דיי כבר נמאס לי מהצבא הזה, בהתחלה רציתי להתגייס ו-וואלה ירד לי החשק לגמרי
שואל השאלה:
מחפשים בעיות שאין
חיימ את חייבת להבין שאת לא יכולה לחפש היגיון בצבא, בטח שאפילו לא התגייסת
אל תחפשי בעיות איתם
וואי וואי איזה מעצבנים. זה ממש לא בסדר לעשות את זה!
שואל השאלה:
גם זה לא שאני גרה קרוב ללשכת גיוס, זה כמה שעות רק להגיע לשם אני יוצאת מ8 בבוקר מגיעה הביתה ב7 בערב
פשוט תלכי ותסדרי את זה אל תחכי שתבוא משטרה כי תבוא ואת לא תוכלי לעשות רישיון ולא כלום
שואל השאלה:
אני עם רשיון כבר עוד מעט 4 חודשים
אל תתעסקי עם צהל ובטח שלא ע"פ משטרה צבאית כי אם תמשיכי בעריקות הם ידפקו לך על הדלת וחבל. הייתי אומר נסי לדבר בהיגיון עם מיטב אבל אין היגיון בצה"ל אז פשוט תגיעי לצו גיוס הבא ועד אז תחפרי להם כמה שיותר כדי שכל העניינים הרפואיים יסתדרו
שואל השאלה:
הם ישלחו לי עוד צו?
שואל השאלה:
כי הייתי בפקודת מעצר כבר לפני צו עיכוב יציאה מהארץ והעברת התיק למשטרה
יגידו לך לבוא מתי שאת רוצה ויציקו לך
תתקשרי למיטב ותלכי כבר לסדר את זה
יכולים לשלול לך רישיון