2 תשובות
מה ההגיון שלך את מדברת על איזה תפקיד ישימו כשאת לא מגיעה אפילו לצו קודם כל יאיימו עלייך לכלא ואז את פתאום תלכי לצו כי אמאלה כלא ויביאו לך תפקיד מעפן כי את חסרת מוטיבציה שהתחילה את צהל ברגל שמאל וכך השירות שלך יהיה סבל, לא מבינה אתכם למה ללכת בגישה כזאת
אנונימית
את אמורה להגיע לכלא קודם