3 תשובות
הרבה לוקחים את הרכב הזה כרכב ראשון
לא רכב הכי אמין אבל בגדול סבבה
אנונימי
שואל השאלה:
חדש מהיצרן מה היית חושב עליי?
אנונימי
תראה
אהיה כנה איתך ואגיד שהסטיגמה של בעלי סיאט זה ערסים
אבל אם אתה רוצה את הרכב לך על זה
אנונימי