3 תשובות
הרבה לוקחים את הרכב הזה כרכב ראשון
לא רכב הכי אמין אבל בגדול סבבה
לא רכב הכי אמין אבל בגדול סבבה
אנונימי
שואל השאלה:
חדש מהיצרן מה היית חושב עליי?
חדש מהיצרן מה היית חושב עליי?
אנונימי
תראה
אהיה כנה איתך ואגיד שהסטיגמה של בעלי סיאט זה ערסים
אבל אם אתה רוצה את הרכב לך על זה
אהיה כנה איתך ואגיד שהסטיגמה של בעלי סיאט זה ערסים
אבל אם אתה רוצה את הרכב לך על זה
אנונימי
באותו הנושא: