6 תשובות
מאד, שקלתי לקנות את האיביזה/לאון, ירדתי מזה כי הן טוחנות דלק, וגם גיר דפוק
לא טוחנות דלק ולא נעליים
טפל ברכב ושב בשקט
אל תגיד אם אתה לא יודע היא לא נוגעת בדלק
לכל חובבי החרטות והסיפורים
תקנו פורד פוקוס תגידו לי כמה היא אוכלת לעומת הסיאט איביזה
אני מחזיק בסיאט איביזה 2016 ואין תלונות בכלל לגבי הדלק עושה לי 1-15 בנסיעה טובה והרכב בכללי שווה את זה
אז אל תגיד מה שאתה לא יודע בוא תהיה בשקט בבקשה
מחזק
אנונימי