5 תשובות
פחות מכבד לדעתי
לא מכבד
לדעתי זה בסדר.
נ.ב ממליצה ללכת אחה"צ צהריים השמש שורפת.
נ.ב ממליצה ללכת אחה"צ צהריים השמש שורפת.
לא מכבד
תלך ברביעי אם כל כך דחוף לך
תלך ברביעי אם כל כך דחוף לך
שואל השאלה:
כן אני לא אלך לא מכבד
כן אני לא אלך לא מכבד
אנונימית
באותו הנושא: