5 תשובות
פחות מכבד לדעתי
לא מכבד
לדעתי זה בסדר.
נ.ב ממליצה ללכת אחה"צ צהריים השמש שורפת.
לא מכבד
תלך ברביעי אם כל כך דחוף לך
שואל השאלה:
כן אני לא אלך לא מכבד
אנונימית