3 תשובות
זה בסדר אבל פחות נהוג, חולצה לבנה זה יותר טקסי אני מניחה ולכן דורשים את זה
הייתי באה עם לבן
הייתי באה עם לבן
נהוג ללכת עם חולצה לבנה האמת, אני מניחה שזה בסדר אבל
כן נראלי
אצלנו אמרו לבוא עם לבן
אצלנו אמרו לבוא עם לבן
באותו הנושא: