10 תשובות
אני

בעבר שחקתי מלא, הייתי מכורה למשחק, עכשיו אני משחקת מדי פעם... (ר' 150)
איזו שונה ומגניבה את!! מכל הבנות רק את משחקת משחק כזה!!!
אנונימית
שואל השאלה:
לט אמרתי שאני שונה ומגניבה כולה שאלתי שאלה תרגיעי
מה המניע של השאלה שלך אבל-?
אנונימית
חברה שלי גם
שואל השאלה:
רק רציתי לדעת אם יש עוד בנות שמשחקות בזה כי תמיד אומרים לי שאני מוזרה שאני משחקת במשחק הזה כי זה נחשב לבנים
אני אגיד לך מה
כתבת גפ בביו שלך "נמוכה שאוהבת את אביב גפן"
ברגע שמישהי כותבת שהיא נמוכה ושואלת אפ היא הבת היחידה שמשחקת במשחק מקבלים ממך רושם מסוים(:
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי אז שיקבלו מה זה שאני נמוכה הופך אותי אוטומטית לפיק מי מה נסגר סליחה באמת שאני נמוכה
את אמרת
בכל מקרה זה לא מה שהופך אותך לפיק מי, עצם העובדה ששאלת אם את הבת היחידה שמשחקת זה כן
אנונימית
שואל השאלה:
סליחה באמת ששאלתי פאקינג שאלה מתוך התעניינות בואי תעצרי אותי ותיקחי אותי לכלא על זה שכתבתי אם אני היחידה שמשחקת במשחק הזה וואלה יופי