7 תשובות
מה רע בזה
שואל השאלה:
זה לא רע פשוט כול החברים שלי משחקים במחשב ואומרים שזה יותר טוב
זה לא רע פשוט כול החברים שלי משחקים במחשב ואומרים שזה יותר טוב
שטויות, אם יש לך אקסבוקס אז עדיף. לא סתם אנשים קונים אקסבוקס.
במחשב זה פשוט יותר כיף וקל אבל נשבעת שזה לא כזה נורא לשחק באקסבוקס
האמת במחשב יותר טוב במיוחד עם שלט
ממש לא
לא
תשחק איך שנוח לך
תשחק איך שנוח לך
אנונימית
באותו הנושא: