9 תשובות
לא חייב אבל כדאי
בלי קשר לזה שהעלת ביום השואה
בלי קשר לזה שהעלת ביום השואה
שואל השאלה:
אבל כל פעם שיש לי סטורי מורידים לי עוקב
אבל כל פעם שיש לי סטורי מורידים לי עוקב
אנונימי
זה לא חובה
למה שיורידו לך עוקב כי העלת סטורי?
שואל השאלה:
כי אני לא מעלה הרבה
כי אני לא מעלה הרבה
אנונימי
פוסטים או סטורי?
כן אבל אתה לא חייב
ולמה שיורידו לך עוקב על זה שהעלת סטורי? במיוחד על יום כזה
ולמה שיורידו לך עוקב על זה שהעלת סטורי? במיוחד על יום כזה
אתה לא חייב ואל תעלה כדי לסמן וי
העלתי וגם ירדו לי מלא עוקבים אבל עדיף לעלות
באותו הנושא: